18 ian. 2011

10 Oameni Mari si inca 10 mici

Desi ii voi numerota, nu e un top, nu as avea cum sa fac un top. Ii plac pur si simplu :)
1. Horatiu Malaele: omul care a luat premiul 2 la scoala din cauza desenului, dar care a ajuns caricaturist. Face lumea sa rada, o calitate superioara, cred eu, iar pe el il face sa rada : "Viata. Omul este un animal care râde. El se detaşează şi se desparte de ceilalţi fiindcă, din când în când, mai şi râde." Iar despre primul sau film "Nunta Muta" spune ca e o nunta la care ar merge.
P.S: E super filmul:X dar si pe youtube, Scapino, e genial:)

2. Mircea Albulescu
S-a facut actor datorita unei fete, dar s-a insurat cu o fata pe care a "furat-o" de langa baiatul cu care se vedea pe atunci. Ii e dor de trecut... de sotia lui care a trecut in nefiinta si de colegii lui, dar isi face curaj singur "Trebuie sa fiu optimist, spune el. Nu mai e loc de vaitat si pentru mine. La auzul unor intamplari, e mai bine sa zici «Da Doamne sa mi se intample si mie ce i s-a intamplat lui!», decat «Doamne ajuta sa nu mi se intample asa ceva mie! Asa ca mai bine vorbim numai despre lucruri frumoase»".Iar numele sau din buletin e Iorgu Albulescu, a fost botezat Constantin, dar mama i-a zis Mircea, nu a stiut niciotata de ce.
3.  Oana Pellea:)
"Nu am ce sa imi amintesc, caci nu i-am uitat niciodata. Sunt prezenti. Am fost si sunt un copil foarte fericit. Si sper sa raman."
"Nimic nu e greu, nimic nu e de neindurat sau absurd cand iubesti. Totul are logica, e usor si dulce povara."
"Mă doare România!” E ca un strigăt de disperare şi de dragoste în acelaşi timp."
"E adevărat tot ce s-a spus despre mine. Recunosc: am „pile” mari, precum vedeţi... în cer."
4. Mihai Margineanu: il cam iubeste femeile...
Dupa mine, e un personaj super misto:)
5. Razvan si Dani:))
Dovada de prietenie vesnica:D. Unul insurat cu 2 copii, altul cu o DIVA:P
6. Dan Negru
Cand scrie, nu tzipa:D
www.dannegru.com
Nu mi-ar fi placut de el, dar imi place nespus de mult cum scrie. Mai e si cal mai bun moderator din Romania:p
7. Anca Turcasiu
E... Frumoasa!!!
8. Smiley
smile... Smiley:)
9. Robert Pattinson
Pentru ca e Vampir:X:X
10. Jonny Deep 

Bonus:D
Teo Trandafir. Umor adevarat:)

Alti 10 oameni mici...
1. Andreea Tonciu
2. Sanziana Buruiana
3. Dudu Steel
4. Simona 'S'ensual. Voi stiti care e valoarea lui pi?:))
5. Ioana Popescu
6. Radu Mazare:))
7. Gina Pistol
8. Bomba 'secsy'--> cea cat palatul parlamentului...
9. Sonia Trifan
10. Loredana Chivu


 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu