13 ian. 2011

2011... A new beginning

Anul asta a venit greu... in sufletul meu, parca m-am impovarat prea mult, eu singura...
Parca... viata incepe sa imi arate malefica dintii, anuntadu-ma ca micul meu suflet se va rataci, ca o fantoma printre ale multe suflete ratacite... Dar de parca eu nu stiu cum imi va avea grija destinul sa imi construiasca viata?
Merita? Ahh.. ba nu, ai sa-mi zici ca viata e frumoasa... poate... Te invit in viata mea!
Hai sa intram in jocul vietii! Hai sa ne jucam! 
Nu o vei face...
Esti prea las pentru ca stii ca va fi greu "aici", dar eu sunt mai lasa decat tine ca nu m-as incumeta sa ies "din mine", n-am curajul... Dar mai stiu ca tu ai putea... ai putea sa vii "aici", dar ai grija ... iti va fi frig
... va bate vantul, va bate prin golul meu pe care-l mai apas uneori sa nu uit cine sunt... dar hai!... Tie iti dau dreptul sa fugi oricand vrei, ba chiar sa-mi adancesti golul si sa fugi, sa fugi departe,... de suflet. Caci inima te va cere, gura iti va vorbi, ochii te vor plange, dar mintea nu te va mai aminti, pe tine,... noul meu amic... imi va fi bine cu tine asa... iti voi dori zambetul, dar ma voi multumii cu al meu... cu zambetul meu inchis, departe de a fi aratat, e prea jalnic pentru cei din jur, prea ciudat pentru cei fericiti si prea necesar pentru cei suferinzi.
Nu te vei incumeta sa vii... ti-ai facut treaba. M-ai ranit inainte de o face cu adevarat... Si totusi.. imi va fi bine cu tine asa... imi vei aminti cine sunt cu adevarat, si adevarul doare, si asta e bine...
Imi va fi bine cu tine asa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu