13 feb. 2011

In caz ca nu stiati... inima-ti lucreaza!

Dupa o perioada de "nepostare", m-am simtit datoare sa va spun...:
Inima imi lucreaza!
Lucreaza, cel putin acum, cat vointa o hraneste si curiozitatea ii servaste drept desert. Pentru ca asa si-a dorit odata, pentru ca inima-mi nu vrea sa fie altfel decat mi-am dorit vreodata. Pentru ca ea nu se va lasa batuta niciodata, chiar si cand ne dezamagesc alte inimi.

Iar daca ar trebui sa vorbim cu inima noastra, un singur mesaj i-as spune: Iubeste cat te tin rarunchi! Da tot ce poti pentru mine!




P.S: Azi e duminica:)
Saptamana viitoare va fi carnavalul... Nu imi pun foarte mari sperante, ca mi-am pus pana acuma, si e incredibil cum o singura clipa iti taie ToT. Astept sa vad ce va fi peste cateva zile, revin cu vesti si poate imagini:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu